Gogo Mastrokosta's interview

Απολαύστε Γωγώ


Θα παρατούσες τα πάντα για ένα μεγάλο έρωτα σε αυτήν τη φάση της ζωής σου; Θα μπορούσα να παρατήσω... τα πάντα στη ζωή μου, αρκεί να μου έβγαινε ένα διαφορετικό θέλω. Λειτουργώ κυρίως με το θέλω και όχι με το πρέπει.
Τι πρέπει να έχει κάποιος για να σε φτάσει στο σημείο αυτό;

Να καταφέρει να με ταρακουνήσει. Όμως δεν θα επέλεγα να είμαι με κάποιον που θα μου επέβαλλε να παρατήσω τα πάντα, αυτό θα με ξενέρωνε. Αλλά, αν διαπίστωνα ότι απορροφάται ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ζωής μου αλλού και χάνω το τόσο δυνατό συναίσθημα που μου έχει δημιουργήσει αυτός, ναι, θα τα παράταγα όλα.

Αισθάνεσαι πως έχεις φτάσει σε επίπεδο που δύσκολα μπορεί κάποιος να σε «ταρακουνήσει»;

Ποιο επίπεδο; Αυτά γράφετε στα περιοδικά και δεν με πλησιάζει άντρας. Οι σχέσεις μου ποτέ δεν βασίζονταν στο επίπεδο, με τον τρόπο που το θέτεις. Για μένα όλα έχουν να κάνουν με το επίπεδο του μυαλού και της προσωπικότητας. Αν ο ένας από τους δύο είναι πιο δημιουργικός, πιο έξυπνος, πιο μαμούνι από τον άλλον, όταν του φύγει η τρέλα του ενθουσιασμού, ξενερώνει.

Τελευταία τα περιοδικά γράφουν πως είσαι μαζί με γνωστό ποδοσφαιριστή.

Πολλά γράφονται, αλλά δεν έχει νόημα να επικεντρωθούμε σε αυτά. Αν είχα σχέση, θα έβγαινα και θα το έλεγα. Ξέρεις, κάποια πράγματα δεν κρύβονται. Ειδικά στη δικιά μου περίπτωση, δεν κρύβονται με τίποτα. Εδώ μου χρεώνουν φίλους ως γκόμενους.

Έχεις κάνει σχέση που θα προτιμούσες να την είχες κρύψει; Σχέση για την οποία ντρέπεσαι;

Κοίτα να δεις, υπάρχει σχέση που θα ήθελα να την είχα κρύψει, αλλά όχι από τον κόσμο, από τον εαυτό μου. Εγώ δεν δίνω και ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που λέει ο κόσμος. Αν αποδεχτώ κάτι εγώ η ίδια ως συμπεριφορά μου και στάση ζωής μου, δεν με ενδιαφέρει τι θα πει ο κόσμος.

Στην προηγούμενη συνέντευξή σου στο Nitro, το καλοκαίρι, είχες πει πως είχες πέντε μήνες να κάνεις σεξ. Ήταν μια δήλωση που είχε κάνει πολύ κόσμο να αναρωτηθεί...

Κι όμως, έχει περάσει και ένας χρόνος χωρίς να κάνω σεξ. Έντεκα μήνες για την ακρίβεια, χωρίς να κάνω κάτι. Έχω καταλήξει ότι το σεξ, όταν το ξεχνάς για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν το επιζητάς. Όταν όμως το θυμηθείς ξανά, τότε το θέλεις πάλι.

Πώς όμως μπορείς να πείσεις έναν άντρα να μη σε δει ως Μαστροκώστα, αλλά ως μια πιο ώριμη και κατασταλαγμένη Γωγώ;

Αυτοί που θέλουν Μαστροκώστα, ας μπουν στο site μου (σ.σ. www.mastrokosta.com).

Όταν είσαι στην πίστα και τραγουδάς, εισπράττεις τη ζήλια;

Στο μαγαζί που δούλευα το καλοκαίρι ποτέ δεν κοίταζα έναν άντρα όταν συνοδευόταν από μια γυναίκα, αλλά τη γυναίκα. Δεν είμαι άνθρωπος που προκαλώ. Γιατί να κοιτάξω τον γκόμενο της άλλης, για να επιβεβαιωθώ; Γιατί να το κάνω; Γιατί είμαι πιο όμορφη από αυτή; Γιατί είμαι πιο έξυπνη; Ή γιατί με γουστάρει ο γκόμενός της; Μόνο ανασφαλείς γυναίκες κάνουν τέτοια, κι εγώ γενικά δεν έχω τέτοιες ανασφάλειες.

Μου αρέσει να σε βλέπω, γιατί να έρθω να σε ακούσω;

Δεν μπορώ και ούτε θέλω να σε πείσω. Ότι τι; Ότι πρέπει να 'ρθεις επειδή εγώ έχω πάρα πολύ ωραία φωνή, γιατί είμαι θεά πάνω στην πίστα; Δεν μου αρέσουν τα λόγια, σιχαίνομαι αυτόν που μου αυτοπαρουσιάζεται και μου λέει τα καλά του. Αν θες να με ακούσεις, θα έρθεις και μετά θα βρεις εσύ τους λόγους που ήρθες.

Τι το μοναδικό προσφέρεις δηλαδή εσύ;

Εγώ, τίποτα.

Απολύτως; Τότε γιατί ασχολούμαστε μαζί σου;

Γιατί έχω την ειλικρίνεια να λέω ότι δεν προσφέρω τίποτα.

Πάντως, να λέμε ότι είσαι πια τραγουδίστρια.

Μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε. Σημασία δεν έχει η ταμπέλα, αλλά το προϊόν. Που σημαίνει ότι δεν με αφορά τόσο ο τίτλος, όσο το αν σου αρέσει αυτό που ακούς.


από : eportal

No comments:

Gogo Mastrokosta Greek Godess fan blog. Photos,links,wallpapers and Videos of one of the most beautiful Greek Top Models